niedziela, 26 kwietnia 2020

List do Rodziców

Szanowni Państwo, Rodzice

Za nami już ponad miesiąc nauki on-line. Chciałabym bardzo serdecznie podziękować Państwu za pomoc w realizacji nauki metodą nową dla nas wszystkich. Wiem, że wymaga to od Państwa wiele wysiłku, iż staracie się pomagać swoim dzieciom i nam nauczycielom, jak najlepiej potraficie. Dbacie o to, by Wasze dzieci korzystały z lekcji systematycznie, by przesyłały zadane prace domowe na czas, choć wiem, że w wielu przypadkach wymaga to od Was niemało wysiłku i determinacji – uczycie się obsługi nowych programów i urządzeń elektronicznych.
Bardzo się cieszę, że wiele dzieci z entuzjazmem zaangażowało się w naukę w nowej formie. Widzę starannie prowadzone zeszyty, odrobione prace domowe. To bardzo cieszy nas, nauczycieli, którzy wkładają niemało wysiłku, aby sprostać nowym wyzwaniom. Pragniemy nie zmarnować czasu, jaki płynie z dala od szkoły. Nie chcemy dopuścić, żeby Państwa dzieci ucierpiały na sytuacji, jaka nas wszystkich spotkała.
Chciałabym napisać do Państwa jeszcze o czymś, co mnie bardzo niepokoi. Daje się zauważyć, że niektórzy uczniowie zapomnieli o szkole. Mimo możliwości nauki zdalnej, doszli do wniosku, że z dniem 11 marca, szkoła przestała istnieć i nie mają obowiązku uczenia się. Proszę wyobrazić sobie, co się stanie, gdy wrócą do szkoły po dwóch miesiącach nieobecności w szkolnych murach. Jeśli przyjmiemy, że notatka z lekcji matematyki mieści się na jednej kartce  w zeszycie, to po 24 maja trzeba będzie uzupełnić około 40 kartek i nauczyć się tego, co było na lekcjach (a gdzie pozostałe przedmioty?).
W związku z zaistniałą sytuacją postanowiłam, że będę wstawiać obecność na lekcji, tylko tym uczniom, którzy prześlą mi notatkę z danej lekcji. Wiem, że jest to dla Państwa uciążliwe. Dla mnie również. Będę musiała przejrzeć dziennie 40-50 e-maili. Sprawdzenie obecności zajmie mi co najmniej 3 godziny. W związku z tym postanowiłam, że notatki z lekcji dzieci będą przesyłały mi tylko raz w tygodniu, w piątek za 4 kolejne lekcje – od piątku z zeszłego tygodnia, do czwartku w danym tygodniu. Będę wtedy miała czas sprawdzić wszystko dokładnie i wpisać obecność za cały tydzień.
Zatem w tym tygodniu, czekam na notatki do 1 maja (notatki od 24.04-30.04.2020). Zdjęcia z notatkami proszę przesyłać e-mailem na adres adrianna.wislocka@wp.pl.
Jeśli mają Państwo jakieś pytania lub uwagi, to proszę napisać do mnie na dzienniku elektronicznym lub na wyżej podany e-mail.

Jeszcze raz bardzo dziękuję.
 Adrianna Wisłocka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz